Visszaküldés és Reklamáció
MEGJEGYZÉS: SZÉK ESETLEGES VISSZATÉRÉSE ELŐTT KÉRJÜK, VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT E-MAILBEN: SUPPORT@GAMVIS.EU
_______________________
14 NAPOS INGYENES VISSZAKÜLDÉS (PICK&RETURN GLS SERVICE)
1.FONTOS: A SZÉK ESETLEGES VISSZAKÜLDÉSE ELŐTT A 14 NAPOS VISSZAKÜLDÉSI JOGON BELÜL, KÉRJÜK, MINDIG (!) LÉPJEN KAPCSOLATBA VELÜNK E-MAILBEN A KÖVETKEZŐ CÍMEN: SUPPORT@GAMVIS.EU
2.A GAMVIS NEM FEDEZI AZ ÜGYFÉL ÁLTAL ELŐZETES ÉRTESÍTÉS NÉLKÜL TÖRTÉNŐ VISSZAKÜLDÉS KÖLTSÉGEIT!
3.FONTOS 2: A GAMVIS A 14 NAPOS VISSZAKÜLDÉSI JOGTÓL KEZDŐDŐEN 100%-BAN INGYENES VISSZAKÜLDÉST BIZTOSÍT A GLS FUTÁRCÉGEN KERESZTÜL. AZ INGYENES GLS VISSZAKÜLDÉSI CÍMKE MEGSZERZÉSÉHEZ KÉRJÜK, LÉPJEN KAPCSOLATBA VELÜNK E-MAILBEN A VISSZAKÜLDÉS MEGSZERVEZÉSÉHEZ.
4.KÉRJÜK, VEGYE FIGYELEMBE, HOGY CSAK A FENTI VISSZAKÜLDÉSI FORMA A VELÜNK VALÓ E-MAILES KAPCSOLATFELVÉTEL UTÁN LESZ 100%-BAN INGYENES. ELLENKEZŐ ESETBEN A VÁSÁRLÓ 100%-BAN FELELŐS A VISSZAKÜLDÉSI CÍMKE KÖLTSÉGÉNEK FEDEZÉSÉÉRT!
_______________________
FONTOS: Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha piszkos / szennyezett / szagú (pl. cigaretta) / foltos / jelentős használati nyomot mutató / helytelen csomagolás miatt sérült széket ad vissza hozzánk, a visszatérítés összege a csomag értékével csökken. sérülés (a visszatérítés összegének csökkentése az áru eredeti értékének 10%-50%-a között) a sérülés mértékétől és a szék állapotától függően vagy extrém esetben a visszaküldést nem fogadjuk el.
A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS INDOKLÁS NÉLKÜL (JOGSZABÁLYBAN ELŐÍRT JOGOSULTSÁG)
- A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ INDOKLÁS NÉLKÜLI ELÁLLÁS AZ ÖN TÖRVÉNYES JOGA, AMELY MINDEN TERMÉKRE VONATKOZIK.
- A JOGOSULTSÁG A TERMÉK ÁTVÉTELÉTŐL SZÁMÍTOTT 14 NAPTÁRI NAPON BELÜL ÉRVÉNYES.
- KÉRJÜK, TÁJÉKOZTASSON MINKET E-MAILBEN, HA SZÁNDÉKÁBAN ÁLL A VISSZAKÜLDÉSI JOGÁT KIHASZNÁLNI.
- CSATOLJA A KITÖLTÖTT ELÁLLÁSI NYILATKOZATOT AZ ÜLÉST TARTALMAZÓ DOBOZHOZ.
- AZ ÁRU MEGÉRKEZÉSÉTŐL SZÁMÍTOTT 14 NAPTÁRI NAPON BELÜL VISSZATÉRÍTJÜK A KIFIZETETT ÖSSZEGEKET. VISSZATÉRÍTÉS UGYANOLYAN FIZETÉSI MÓDON TÖRTÉNEK, AHOGY A TERMÉKET MEGVÁSÁROLTÁK, KIVÉVE, HA EGY MÁSIK MÓDSZER VAN KÉRVÉNYEZVE.
_______________________
Reklamáció / IGÉNYEK
1.MINDEN IGÉNYT E-MAILBEN KELL BENYÚJTANI A CÉGÜNKNEK.
2.ANNAK ÉRDEKÉBEN, HOGY A PANASZT HATÉKONYAN, A MEGFELELŐ FORMÁBAN NYÚJTSA BE, KÉRJÜK HASZNÁLJA A NYOMTATVÁNYT, AMELY AZ OLDAL ALJÁN ELÉRHETŐ LINKKEL TÖLTHETŐ LE!
3.TERMÉKKEL KAPCSOLATOS PANASZ ESETÉN KÉRJÜK, CSATOLJA A BIZONYÍTÉKOT, HOGY CÉGÜNKTŐL VÁSÁROLT!
4.SZÜKSÉG ESETÉN MEGKÉRHETJÜK ARRA, HOGY KÜLDJE EL AZ ADOTT TERMÉKET A PANASZ MÉLTÁNYOSSÁGÁNAK KIVIZSGÁLÁSA ÉRDEKÉBEN.
_______________________
FORMANYOMTATVÁNY LINKJEI:
- ELÁLLÁSI NYOMTATVÁNY (KŐTELEZŐ)
- TERMÉKKEL KAPCSOLATOS PANASZNYOMTATVÁNY
- INFORMÁCIÓK AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS LEHETŐSÉGEIRŐLU
_______________________
A PANASZOK BEJELENTÉSÉNEK ÉS EGYÉB IGÉNYEK ÉRVÉNYESÍTÉSÉNEK BÍRÓSÁGON KÍVÜLI MÓDJAI
- A FOGYASZTÓ ÜGYFÉL TÖBBEK KÖZÖTT A KÖVETKEZŐ LEHETŐSÉGEKET HASZNÁLHATJA A PANASZBEJELENTÉSRE ÉS EGYÉB IGÉNYEK ÉRVÉNYESÍTÉSÉRE:
- JOGOSULT ARRA, HOGY A KERESKEDELMI ELLENŐRZÉSRE FELHATALMAZOTT ÁLLANDÓ FOGYASZTÓI TANÁCSBÍRÓSÁGÁHOZ FORDULJON A MEGKÖTÖTT ADÁSVÉTELI MEGÁLLAPODÁSBÓL EREDŐ JOGVITA RENDEZÉSÉRE IRÁNYULÓ KÉRELEMMEL;
- JOGOSULT ARRA, HOGY A KERESKEDELMI ELLENŐRZÉST KÉRVÉNYEZZEN A TERÜLETI ELLENŐRTŐL AZ ÜGYFÉL ÉS AZ ELADÓ KÖZÖTTI JOGVITA BEFEJEZÉSÉRE VONATKOZÓ ELJÁRÁS MEGINDÍTÁSÁRA IRÁNYULÓ KÉRELEMMEL;
- SZABADON IGÉNYELHET SEGÍTSÉGET AZ ELADÓ ELLENI VITA MEGNYERÉSE ÉRDEKÉBEN, BELEÉRTVE AZ INGYENES KERÜLETI (VÁROS) FOGYASZTÓI VÉDŐÜGYVÉDET VAGY EGYÉB FOGYASZTÓVÉDELEMMEL KAPCSOLATOS TÁRSADALMI SZERVEZETEKET (BELEÉRTVE A CONSUMER FEDERATION-T ÉS A CONSUMER ASSOCIATION OF POLISH-T). INGYENES TANÁCSADÁS ELÉRHETŐ A CONSUMER FEDERATION A 800 007777-ES TELEFONSZÁMÁN, ÉS A CONSUMER ASSOCIATION OF POLISH KÖVETKEZŐ E-MAIL CÍMEN: PORADY@DLAKONSUMENTOW.PL;
- BENYÚJTHATJA A PANASZÁT AZ EU ODR ONLINE PLATFORMJÁN KERESZTÜL, AMELY A KÖVETKEZŐ LINKEN ÉRHETŐ EL: HTTP://EC.EUROPA.EU/CONSUMERS/ODR/.